Support

Saven en servicepartner att lita på

Saven AB säljer, installerar och underhåller utrustning från ett flertal leverantörer. De produkter Saven AB levererar används uteslutande av kunder som har stora krav på driftsäkerhet. Utrustningen är ofta affärskritisk för våra kunder. Ett serviceavtal på utrustningen säkerställer driften. Förutom felavhjälpande service och användarsupport så erbjuder vi också uppdaterings- och uppgraderingsavtal.

Service/Support organisation

Saven AB har kontor i Kista där alla anställda är stationerade och utgår ifrån. Vi är 10 anställda varav 6 personer arbetar med installationer, underhåll och projektledning. Samtliga tekniker går kontinuerligt utbildningar hos våra leverantörer. Saven har alltid utbildad personal för samtliga produkter vi tillhandahåller.

Felanmälan/servicebeställning

Felanmälan och servicebeställning görs till SavenSupport på telefon 08-473 50 99 alternativt till support@saven.se. Felanmälan kan göras under normal avtalad servicetid. Vid felanmälan skall avtalsnummer uppges samt felbeskrivning.

Användarsupport

Kunder som tecknat serviceavtal kan kontakta SavenSupport på telefon 08-473 50 99 under avtalad servicetid för användarsupport. Vid kontakt skall avtalsnummer uppges. Användarsupport ges till av oss utbildad personal hos kunden. Användarsupport är ej felavhjälpning på telefon.

Senaste nytt

Postad April 4th, 2017

> Kontakta oss Kontakta oss.
kontakta_puff

> Efter 10 år uppnår vi nu högsta kreditvärdighet Ett bevis på Säkert & Effektivt
UC Gold