Servicenivåer

Servicenivåer

De nedan listade Serviceavtalen gäller för kunder i Sverige. Vi kan också teckna avtal i övriga Norden och Baltikum genom ett samarbete med lokala representanter. För kunder med installationer över hela världen så har vi tillgång till våra leverantörers nätverk av partners.

Serviceavtal H/W och S/W
Detta är vårt vanligaste serviceavtal som passar produkter som innehåller av oss levererad hårdvara.
• Tillgång till SavenSupport för användarfrågor.
• Avtalad servicetid 0800-1700 måndag till fredag normala arbetsdagar.
• Reservdelar för i avtalet listade produkter.
• Reaktionstid 1 timme.
• Inställelsetid 8 timmar.
• Restid 1 timme från kontoret i Täby, Stockholm. Totalt 2 timmar tur och retur, längre restid kommer att debiteras kund.

Serviceavtal S/W
Detta är ett serviceavtal som passar produkter som levererats från oss som mjukvara eller om man vill betala reparationer/utbyte av oss levererad hårdvara på löpande räkning.
• Tillgång till SavenSupport för användarfrågor.
• Avtalad servicetid 0800-1700 måndag till fredag normala arbetsdagar.
• Reaktionstid 1 timme.
• Inställelsetid 8 timmar.
• Restid 1 timme från kontoret i Täby, Stockholm. Totalt 2 timmar tur och retur, längre restid kommer att debiteras kund.

Serviceavtal BAS
Detta är den minimala servicenivå som kan väljas för att erhålla SavenSupport. I avtalet ingår endast Responstid och Inställelsetid. Arbetstid, resa och reservdelar kommer att debiteras efter förbrukning.
• Tillgång till SavenSupport för användarfrågor.
• Reaktionstid 1 timme.
• Inställelsetid 8 timmar.

Senaste nytt

Postad April 4th, 2017

> Kontakta oss Kontakta oss.
kontakta_puff

> Efter 10 år uppnår vi nu högsta kreditvärdighet Ett bevis på Säkert & Effektivt
UC Gold