Molninspelning

Cloud Recording

ProdukterLäs mer

Röst / Video / Chatt / SMS / Skärm

Samtalsinspelning

Behöver ni komma ihåg vad som sades under ett telefonmöte eller har ni haft ett kundsamtal och vill kunna lyssna på samtalet i efterhand? Har ni ett behov av att använda inspelningar vid medlyssning och har er verksamhet krav på dokumentering av konversationer?

Med vår inspelning kan ni bekvämt utifrån globala direktiv som GDPR och MiFID II spela in samtal, spara de till senare och snabbt komma åt de vid behov av avlyssning, analysering och incidenthantering.

Säkerhet & integritet

En utmaning med molnbaserade telefonilösningar har varit att inte kunna erbjuda en säker och tillförlitlig inspelning som uppfyller GDPR och MiFID II-kraven till rätt prisnivå.

Savens molnbaserade inspelningslösningar klarar av alla högt ställda krav på säkerhet och integritet. Er data är vår prioritet och lagras i säkra serverhallar inom EU med en specialistkundtjänst i Sverige som alltid är tillgänglig för er.

Ingen bindningstid

Det är först idag som det finns tjänster som vi med vår erfarenhet och expertis kan ställas oss bakom. Vi erbjuder snabbimplementerade och krypterade inspelningslösningar till marknadens konkurrenskraftigaste pris.

Ni som kund tvingas inte in i långa avtal och om ert behov förändras hjälper våra specialister till i er omorganisering samtidigt som ni alltid har en månads uppsägningstid.

Fyra inspelningsmoln

Vilket Är Ni

ASC Recording Insights erbjuder en inbyggd applikation för inspelning, arkivering och analys direkt i Microsoft Teams användargränssnitt och säkerställer en fullständig efterlevnad utifrån samtliga globala direktiv. Klicka på länken nedan för att lära dig mer!

Microsoft Teams   ❯
  • Vidicode Apresa

    Apresa är en förenklad och kostnadseffektiv inspelningslösning som är snabbinstallerad och passar till verksamheter med behov av en till flera hundra inspelningskanaler.

  • ASC neo cloud

    Neo cloud är en avancerad och framtidssäker inspelningslösning för kontaktcenters, finansiella instiutioner och larmcentraler som kräver en säker och omfattande dokumentering.

  • ASC Salesforce CRM

    Salesforce CRM möjliggör integrering av inspelning i Salesforce CRM. Samtalen lagras under kundkort, kopplas till ärenden och hanteras inifrån SalesForce-applikationen.

Inspelning i molnet

Kontakta oss så berättar vi mer
Mejla nu eller ring 08-473 50 00