Interaction Analytics

Konversationsanalys

Läs mer Egenskaper

Röst / Chatt / Mejl / SMS / SoMe

Kontaktcenter IA

NICE Interaction Analytics är en AI-driven omnikanalanalys som identifierar trender och grundorsaker i 100 % av era interaktioner. Oavsett om det är röst, text eller digital konversation, är Interaction Analytics utformad för att analysera, mäta och avslöja insikter för att driva förbättringar i kundresor.

  • Skapa den bästa upplevelsen för varje kund genom att förstå vem de är, vad de behöver och hur du förbereder dina agenter för att leverera en exceptionell kundservice. Följ datan i realtid, anpassa affärsprocess och coacha agenter effektivt. Förvandla analys till insikt och nästa generationens kundupplevelse.

    Olle Axelsson

    VD, Saven AB

"På grund av analysen och mätningarna vi har med NICE har vi märkt avsevärda förbättringar. Vi är nära 70% i first-contact resolution med över 98% kundnöjdhet tvärs över våra kontaktcenter."

Jay Baucom, Senior Vice President, Global Operations och CIO, Alphanumeric Systems

  • Video Thumbnail
  • Varje kontaktpunkt.

    Varje insikt.

    Överallt.

Var redo med Interaction Analytics

Förvandla ditt kontaktcenter. Från agenter och handledare till administratörer och chefer. Interaction Analytics hjälper ditt team att leverera en enastående kundupplevelse.

  • Picture

    Leverera kundtjänst i perfektion

    Förstå kunders känslor och få insikt i viktiga ämnen i realtid för en kontinuerligt förbättrad kundservice, varje gång.

  • Video Thumbnail

    Öka försäljning och effektivitet

    Behåll din konkurrensfördel - upptäck trender och se till att agenter gör mer och utför korsförsäljningserbjudanden.

  • Picture

    Förstärk agenter i kontaktcenter

    Förstå vilka agentbeteenden som resulterar i bättre service, konsekvent kundnöjdhet och coacha för ökad efterlevnad.

  • Picture

    Förbättra upplevelsen i omnikanaler

    Gör det enklare för dina kunder att göra vad de vill, när de vill, över den digital- eller talkanal de önskar att göra det på.

Kundreseanalys

Kontakta oss så berättar vi mer
Mejla nu eller ring 08-473 50 00

"Genom att implementera NICE strävar vi efter att förbättra kundresor, processeffektivitet, förhindra bedrägerier och förbättra relationen med vår tillsynsmyndighet."

Eduardo Mazon, Executive Director, Banco BMG

  • Branschledande AI-analys

    Skapa upplevelser och överträffa kunders förväntningar med NICE Interaction Analytics. Perfekt för varje kundresa.

    • landscape

      Banbrytande teknik

      Använd ett enda arkiv för att sortera, söka, analysera och korsreferensera flerkanalsdata från alla digitala kanaler och ljudkanaler.

    • insights

      Omedelbara insikter

      Kom igång snabbt med hjälp av hundratals förbyggda analytiska kategorier, business intelligence-instrumentpaneler och rapporter.

    • auto_mode

      Automatisk upptäckt

      AutoDiscovery tar fram kritiska insikter i alla dina kundinteraktioner och fokuserar analysen där den behövs som mest.

    • important_devices

      Kundsentimentanalys

      Förbättra kundnöjdhet med AI-sentimentanalys som ger insyn i produktomdöme, kundbemötande och agentkompetens.