NICE CXone

en upplevelse | ett moln

ProdukterLäs Mer

en destination | ett steg före

En del av Nasdaq: NICE

Världens #1 molnplattform för kontaktcenterlösning

Upptäck NICE CXone

NICE CXone är den första och enda kontaktcenterplattformen som förenar klassens bästa kundanalys, omnikanalsrouting, arbetskraftsengagemang, automation och artificiell intelligens.
Allt byggt på en öppen molnplattform.

Förvandla ditt kontaktcenter och skapa exceptionella kundupplevelser.

  • Digital självbetjäning som fungerar

    Digitala ingångspunkter och smart självbetjäning

    Ge dina kunder en smart start på varje resa genom att proaktivt träffa de vart deras resa än börjar och ge dem möjlighet att intelligent lösa problem snabbare på egen hand.

    Intelligenta botar, virtuella agenter, tillgänglig kunskap och automatiserat proaktivt och mobilt engagemang, utökar din arbetsstyrka och hjälper kunder att hitta svar snabbt och sömlöst flytta sig mellan självbetjäning och agentassisterad support.

  • kontaktcenter-digitala-ingangspunkter

Accelerera kundens självbetjäning.

Dina kunder är digitala. Deras resa börjar på en enhet. Nu kan du träffa dem där. Utöka din räckvidd till kundens tidigaste behov, på valfri kanal och enhet.

play_circle_filledSe hur NICE CXone tar hand om dina kunder.
  • Våra kunder är nöjda med det enastående jobb NICE gjorde för att hjälpa oss att dirigera samtal mer effektivt.

    Selina Cheng, Contact Center Director, Big ABC Industries

    • Självbetjäningsanalys →

      Förstå vad som fungerar och vad som inte fungerar. Se till att du vet var dina kunder drabbas av punkter av frustration och vägled de till att enkelt lösa sina problem på egen hand.

    • Konversations-AI & chattbotar →

      Har du en egen bot? Ta med den sömlöst till din enhetliga upplevelse med lätthet. Behöver du en bot? Vi kan hjälpa dig även där.

    • Kunskapshantering →

      Din kunds resa börjar med en sökning. Möt dem där och säkerställ att de får rätt innehåll, var de än är.

    • Intelligenta konversationer →

      Bli en del av en ny era av proaktivt engagemang där du vet att du ska kontakta din kund innan de ens vet att de behöver dig.

    • Interaktivt talsvar (IVR) →

      Accelerera upplösningen, förbättra routing och sänk kostnaderna med integrerad interaktiv talsvarssjälvbetjäning.

    • Proaktivt engagemang →

      Ta bort friktion längs din kunds digitala resa genom att proaktivt leverera rätt vägledning vid rätt tidpunkt över webb och mobil.

  • En bättre kundresa över alla kanaler

    Reseorkestrering och omnikanalsrouting

    Engagera dina kunder närsomhelst, varsomhelst. Skapa personliga interaktioner som ger dina agenter möjlighet att positivt och produktivt interagera med kunder baserat på kundhistorik, beteendetyp och sammanhang.

    Ge dina kunder en intelligent början på sin resa och möt dem vid deras digitala ingångspunkt. Led dem sömlöst genom deras personliga resa med AI-drivna upplevelser oavsett kanal.

Varje kundkontakt. En plattform.

Erbjud smart och beprövad kundservice över alla kanaler. Designad för att lösa kundproblem på ett intuitivt, effektivt och enkelt sätt.

play_circle_filled Se hur NICE CXones omnikanalsrouting ger sömlösa kundupplevelser.
    • Automatisk kontaktdistribution →

      Anslut kunder intelligent till den mest kvalificerade resursen som är tillgänglig.

    • Enlighten AI-routing →

      Förutsäg den bästa matchningen mellan kunder och agenter, för smartare anslutningar och mätbara affärsresultat, med hjälp av AI-driven samtalsdirigering.

    • Interaktionskanaler →

      Digitalt eller röst – låt dina kunder välja den kanal de föredrar.

    • Meddelanden →

      För dina kunder är meddelanden ett uppenbart val av kanal för kommunikation – låt inte deras röst gå ohörd.

    • Prediktiv dialer →

      Generera mer intäkter och minska avbrott med proaktiv och prediktiv utgående uppringning.

    • Chatt →

      Engagera webbplatsbesökare i tvåvägskonversationer – proaktivt eller på begäran.

  • Med NICE CXone har träningstiden för nya agenter minskat med 78 procent – ​​från två veckor ner till några dagar.

    Scott Snell, IT Development Manager, Basic Research

  • När ditt team utvecklas, gör ditt företag det också

    Workforce Engagement Management - WEM

    Använd NICE CXone WEM och utveckla ditt teams potential. När dina agenter har kraftfulla verktyg till hands kan de assistera era kunder som aldrig förr och leverera upplevelser som skapar en livslång lojalitet. Välj inte mellan effektivitet och upplevelse.

    Ge dina agenter full insyn i eran verksamhet och deras egna prestation för att driva utveckling, guidning i realtid och skapa möjligheten för de att schemalägga flexibilitet och gamification.

  • iPhone Image

Ge dina agenter allt de behöver.

NICE CXone WEM ger dina agenter den realtidsdata och branschledande AI-teknik de behöver för att förvandla de minsta interaktionerna till de största möjligheterna.

play_circle_filledSe hur WEM minskar kostnader och levererar en bättre kundupplevelse.
  • Det är väldigt enkelt och rent. Navigering är lätt. Det är lyhört. Det ser bra ut och fungerar riktigt bra - hur ofta kan du säga båda dessa fraser i samma mening om teknik? Vi är verkligen extatiska över det och det enhetliga gränssnittet har definitivt förbättrat våra servicenivåer.

    Brandon Wade, Telecommunications Manager, Rentpath

    • Workforce management →

      Förutse affärskrav med smartare prognoser och schemaläggning som håller SLA uppe och kostnaderna nere.

    • Quality management →

      Leverera en bättre kundupplevelse genom analytics och AI-inriktad, handlingskraftig agentfeedback och coachning.

    • Omnikanalsinspelning →

      Fånga enkelt alla dina interaktionsinspelningar för ditt kontaktcenters regulatoriska krav och för bättre prestanda.

    • Performance Management →

      Automatisera försäljningsersättning i stor skala inklusive incitament, kvothantering och prestationslön.

    • Guida agentens beteenden i realtid

      Bemyndiga agenter med förbättringstips inbäddade i deras skrivbords- och live-övervakning.

    • Automatisera personalstyrkan

      Snabba och exakta RPA-botar arbetar dygnet runt för att öka kapaciteten och effektivisera genomströmningen.

  • Var redo överallt med kundupplevelseanalys

    Analytics - Customer Experience Analytics

    Ge dina agenter, coacher och chefer rätt information för att förstå drivkrafter, hitta förbättringspunkter, lokalisera möjligheter och fatta de bästa besluten utifrån din organisations data.

    Använd insikter från ostrukturerade kundinteraktioner för att analysera varje interaktion och förstå vad, var och hur ni kan utvecklas. Fatta snabbare databaserade beslut på alla nivåer och förbättra dina anställdas produktivitet och kundnöjdhet.

Allt-i-ett-lösningen för en komplett CX-bild.

Lås upp ditt företags fulla CX-potential med full översyn över verksamheten.
Förstå dina kunders behov och vidta åtgärder som påverkar.

play_circle_filledÄr din CX redo överallt?
    • Enlighten AI för CX →

      Analysera varje sekund, av varje konversation, med hjälp av AI-modeller specialbyggda för CX, för att automatiskt identifiera de framgångsrika beteenden som driver extraordinära upplevelser.

    • Interaction analytics →

      Analysera varje interaktion för att förstå operativa trender och agentprestationer. Upptäck sedan vad som driver affärsresultat för att operationalisera dina insikter och ständigt förbättra prestanda.

    • Kundreseanalytics →

      Mät kunders beteenden över alla beröringspunkter för att säkerställa att hela kundupplevelsen är optimerad, enkel och tillfredsställande.

    • Business Intelligence →

      Få djupa operativa insikter med CXones interaktiva rapportering och instrumentpaneler. Över 50 förbyggda rapporter och 200+ KPI:er täcker vad du behöver för att driva ditt företag.

    • Kundens röst →

      Lås upp detaljerade kundinsikter för att identifiera möjligheter att förbättra, och få bättre resultat snabbare med inbyggda lösningar för bästa praxis.

    • Prestandaanalytics →

      Med några få klick får du insikter för att öka upplösningen vid första kontakten, agenteffektiviteten och mer – inga kodnings- eller dataspecialister krävs.

  • På grund av analysen och mätningarna vi har med NICE CXone har vi märkt avsevärda förbättringar. Vi är nära 70% i first-contact resolution med över 98% kundnöjdhet tvärs över våra kontaktcenter.

    Jay Baucom, Global Operations och Chief Information Officer, Alphanumeric Systems

  • För människor och robotar samman

    Robotautomation
    i kontaktcentret

    NICE RPA säkerställer en exceptionell kundupplevelse i ditt kontaktcenter med intelligent processoptimering. Frigör dina anställdas fulla potential och möjliggör att de kan uppnå vad som helst, när som helst, med bara lite hjälp från NEVA.

    Intelligenta processrobotar fungerar som din utökade arbetsstyrka och hjälper dina agenter att lösa kundproblem konsekvent och effektivt. Alla skapade och hanterade från en enda lättanvänd plattform. Din one-stop-shop för de bästa automationslösningarna.

  • CXone Robotic Process Automation

Öka kontaktupplösning.
Eliminera fel.

NICE CXones automation adresserar flera viktiga kontaktcenter-KPI:er. Förse CSR:er med all information de behöver för att uppnå en snabb och framgångsrik upplösning.

play_circle_filledLeverera exceptionell CX i varje interaktion med NEVA.
  • Telia Finland Oyj har inte bara upplevt dramatiska förbättringar av samtalshanteringstider och kontaktcenterproduktivitet – vi har också sett betydande förbättringar i kundnöjdhet sedan implementeringen av NICE RPA-lösningen.

    Topias Huovinen, Senior Manager, Telia Finland Oyj

    • Arbetsstyrkamultiplikator →

      Snabba och exakta RPA-botar arbetar dygnet runt för att öka genomströmningen och kapaciteten.

    • Automationsupptäckt →

      Identifiera de relevantaste processerna för automation inom ditt företag och skapa de framgångsrikt med ett klick.

    • Deltagandeautomation →

      Koppla ihop varje medarbetare med NEVA, NICE Employee Virtual Attendant, världens ledande agentbot.

    • Automationsdesign →

      Skapa komplexa bevakade och obevakade automatiseringar från en enda lättanvänd plattform.

  • Identifiera beteenden som driver kundupplevelser

    Enlighten AI -
    Enlighten AI för CX

    Agera proaktivt på CX-insikter från en komplett, objektiv och automatiserad analys av varje interaktion, driven av branschens största konversationsdataset.

    Enlighten AI gör hela kontaktcentret smartare. Förvandla din kundtjänst till en kraftfull konkurrenskraftig skillnad med en svit av innovativa CX-lösningar, specialbyggda på branschens enda heltäckande AI och maskinlärda ramverk för kundengagemang.

varje interaktion att räknas.

Få insikter på sätt som du inte tidigare trodde var möjligt. Enlighten AI för CX-lösningar är specialbyggda, prediktiva och optimerade för de multikanaler era kunder finns på.

play_circle_filledEnlighten AI för CX!
  • Vi berättar för potentiella kunder att vi har en av de bästa molnlösningarna och att våra agenter kan arbeta var som helst i världen. Vi har inga serviceproblem med CXone-plattformen, och vi står bakom det. Några av våra kontaktcenter tillhandahåller klinisk prövningsstöd till läkare och sjuksköterskor så att de besvarar samtal om allvarliga reaktioner på läkemedel eller vaccin. Dessa samtal kan rädda ett liv så vi vill absolut samarbeta med ett företag som NICE CXone som har en drifttidsgaranti på 99,99 %.

    Jay Baucom, Global Operations och Chief Information Office, Alphanumeric Systems

  • En öppen kontaktcenterplattform, för vidöppna möjligheter

    Öppen molnplattform

    Skala säkert. Distribuera snabbt. Leverera globalt. Gör mer på fler platser än någonsin tidigare och skräddarsy verksamheten med den ledande callcenter-öppna molnplattformen från NICE.

    Med RESTful API:er och DEVones utvecklarprogram ger NICE CXones öppna molnplattform dig den tillförlitlighet, säkerhet och flexibilitet du behöver för att enkelt förnya dig. Implementera sömlösa anpassningar och förbyggda integrationer i en säker och pålitlig molnplattform med branschledande drifttid och fullständig efterlevnad av mandat såsom PCI- och GDPR-efterlevnad och bestämmelser som FedRAMP Authorization to Operate och HIPAA.

  • CXone Kontaktcenter Molnplattform

Ett moln för var du än växer.

NICE CXone ger dig överlägsen elasticitet och skalbarhet, vilket gör det enklare än någonsin att hantera kontaktcenterbudgetar.

play_circle_filledSe hur IT-ledare drar nytta av branschledande tillgänglighet och säkerhet.
  • NICE CXones RESTful API:er var mycket lätta att förstå och konsumera. Med hjälp av exempelkoden kunde jag mycket snabbt förstå och integrera API:t i vår iOS-applikationskod.

    Josh Wagner, Veracity Solutions

    • Säkerhet och compliance →

      Säkra din data och njut av branschledande drifttid. NICE förvaltningskontor ser till att NICE CXone är plattformen du kan lita på.

    • CRM-integrationer →

      Samla ditt kundsammanhang och kontaktcenterkontroller i ett enda gränssnitt.

    • CXexchange marknadsplats →

      Hitta, jämför och aktivera applikationer färdiga för CXone från NICE utvecklingspartners och ta ditt kontaktcenter till nya höjder.

    • UCaaS-integrationer →

      Möjliggör enkelt, kraftfullt samarbete för agenter och experter med CXone Unified Communications (UC)-integrationer.

    • RESTful API:er →

      Skapa dina egna anpassade integrationer eller applikationer med samma RESTful API:er som NICE använder för att bygga våra kraftfulla applikationer.

    • Voice as a Service (VaaS) →

      Koppla samman dina agenter och kunder med kvalitetsoptimerade molnröst- och datatjänster.

Över 25 000 kunder, inklusive 85 av Fortune 100-företagen, använder NICE.

  • MoneyGram
  • Columbia
  • DSW
  • Radisson Hotels
  • Valvoline
  • Accenture
  • Pepco
  • Toyota Financial Services
  • Morgan Stanley
  • VISA
  • Union Bank
  • KeyBank
  • Northwestern Mutual
  • American Automobile Association
  • Unisys
  • Teleperformance
  • American Airlines
  • Farmers Insurance

Framtidens CX

Kontakta oss så berättar vi mer
Mejla nu eller ring 08-473 50 00